Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
0 800 305 007
безкоштовна гаряча лінія
приймальна комісія
+38-067-406-53-92
+38-097-739-54-85
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
відділ обліку
+38-067-500-68-36
м. Київ, вул. Львівська, 23Google map
office@uu.edu.ua
пн-пт 9.00-19.00 сб-нд 9.00-15.00

Відповіді на запитання студентів 2020

    Зустріч керівництва Університету "Україна" зі студентами 07.10.2020 р.

    За посиланням можна передивитись відео з запитаннями і відповідями

    https://www.instagram.com/tv/CGCvj9TgTyH/ 

     

    Перелік питань та пропозицій до адміністрації університету

    Коляда Оксана Петрівна

    1. З метою адаптації та соціалізації студентів-першокурсників пропонуємо:
    • залучення студентів перших курсів до участі в онлайн-олімпіадах з загальноосвітніх дисциплін (осінні олімпіади 2020).

    Вірогідно, йдеться про олімпіади проєкту «На урок» https://naurok.ua/student/events, який призначений для учнів середніх навчальних закладів. Можемо залучити студентів І-го курсу коледжів. Реєстрація відбувається з 5 жовтня до 22 листопада.

    • Участь безкоштовна
    • Зручний онлайн-формат
    • Миттєві результати

    Студент може виконати завдання, обравши будь-який день з 5 жовтня по 22 листопада.

    В учасника є лише одна спроба. Треба натиснути кнопку «Взяти участь» лише тоді, коли підготуєшся. Знадобиться щонайбільше 60 хвилин. На цей час потрібно закрити всі інші сайти та переконатися, що учасника нічого не відволікатиме.

    Інша олімпіада - Зі шкільною олімпіадою «Осінь-2020» від сайту «Всеосвіта» можна будь-де і будь-коли перевіряти свої знання, дізнаватись цікаву й корисну інформацію та отримувати грандіозні призи. Посилання на олімпіаду: https://vseosvita.ua/olympiad. Участь в Олімпіаді з української мови та літератури безкоштовна, організаційний внесок за участь в будь-якій іншій олімпіаді становить 20 грн.

    • для розкриття талантів, здібностей студентів та формування дружніх стосунків між студентами організація культурно-дозвіллєвої діяльності в позанавчальний час.

    Цим напрямком опікується відділ організації виховної діяльності і студентське самоврядування. Студентське життя наших студентів доволі активне. Інша справа, що коронавірус накладає певні обмеження на проведення масових заходів. Тому при карантинних обмеженнях слід проводити більше заходів, розрахованих на очну участь до 20 людей, а також різноманітні заходи в онлайн форматі. Такий формат найбільше підходить для проведення науково-практичних конференцій, семінарів, дебатів, навчальних тренінгів, фестивалів і конкурсів.

    1. Проведення «круглих столів» психолого-правової допомоги студентам для налагодження довірчих стосунків між студентами та викладачами. (Васильківський коледж)

    Психолого-правова допомога може надаватися як індивідуально, так і в процесі колективної роботи.

    Індивідуальна правова допомога в Університеті «Україна» надається юридичними клініками.

    Індивідуальні консультації в очному чи онлайн-форматі надає психолог Центру інклюзивних технологій навчання за попереднім записом.

    Якщо говорити про проведення «круглих столів» психолого-правової допомоги студентам, то, напевно, йдеться про групи людей, яких об’єднує певна проблема. Це може бути:

    • насильство в сім’ї;
    • алко- чи наркозалежність;
    • посттравматичний синдром
    • тощо.

    В цьому випадку частіше застосовуються групи з незнайомих учасників (на кшталт «анонімних алкоголіків»).

    Якщо ж ідеться про якісь непорозуміння між студентами і викладачами, то вони зазвичай не носять масовий характер і не є типовими, тобто більш доцільно вирішувати їх в індивідуальному порядку, звернувшись до керівництва навчально-виховного підрозділу.

     

    Перелік питань та пропозицій до адміністрації університету

    Навчальний процес

    Базова структура

    1. Безкоштовні курси вивчення англійської мови (Факультет біомедичних технологій)

    ТВСП

    1. Чи має студент право паралельно з офіційно зазначеними для його спеціальності дисциплінами вивчати за власним бажанням ще й додаткові дисципліни, не передбачені навчальним планом ?
    2. Як саме наш Університет намагається узгодити навчальний процес із актуальними вимогами ринку праці?
    3. (Броварський коледж)
    4. Організація зустрічей зі стейкхолдерами для подальшого працевлаштування.
    5. Чи можна перейти на чотирьохденне тижневе навантаження, у зв’язку зі зменшенням аудиторних годин?
    6. Чи можна виставити кращі лекції викладачів на навчальній платформі MOODLE?
    7. Чи можна ініціювати і провести онлайн-зустріч з представниками Міністерства освіти і науки з різних питань вступу і навчання у ЗВО? (Миколаївський коледж)

     

    Перелік питань та пропозицій до адміністрації університету

    Матеріально-технічна база

    Базова структура

    1. Відкриття воріт:
    • для можливості без перешкод виходити в парк;
    • другі центральні ворота для того щоб на голову і речі не капало з даху, і була можливість виходу до магазину за більш швидкий час. (Інститут права та суспільних відносин)
    1. Які плани в адміністрації Університету щодо поліпшення матеріальної
      бази для навчання інженерних спеціальностей?
    2. Коли буде власний гуртожиток?
    3. Чи можливо обладнати спортивний майданчик біля стоянки університетських машин? (Інженерно-технологічний інститут)
    4. Чи планується будівництво стадіону або спортивного залу на теріторії
      університету? (Факультет біомедичних технологій)

    ТВСП

    ------------

     

    Перелік питань та пропозицій до адміністрації університету

    Їдальня

    Базова структура

    1. Чи здійснюється контроль за цінами та якістю харчування в
      університетський їдальні? (Інженерно-технологічний інститут)

    ТВСП

    ---------------

      

    Перелік питань та пропозицій до адміністрації університету

    Особисті

    Базова структура

    1. Чи повернуть перший корпус? (Факультет біомедичних технологій)

    ТВСП

    1. Кого із сучасників ви вважаєте видатною постаттю, людиною третього тисячоліття?
    2. Як Ви вважаєте, пандемія COVID-19 стала руйнівником чи рятівником української освіти? Школярі і студентська молодь більше втратили чи набули в результаті карантинних змін?
    3. Як розв’язати вічну дилему: хочу навчатися і здобувати знання в максимально можливому обсязі в межах очної форми, але маю щоденно працювати не за фахом, щоб оплатити контракт. (Новокаховський інститут)
    4. Які професії Ви вважаєте найбільш перспективними на сьогодні в Україні?
    5. Що значить для Вас – бути патріотом своєї держави?
    6. Які книги, на Вашу думку, повинен прочитати кожен молодий українець? Як взагалі популяризувати українську книгу?
    7. Як Ви вважаєте, що Україна могла б зробити своїм брендом, за яким би нас впізнавали в будь-якому місці світу? Що для створення і просування цього бренду міг би зробити Університет «Україна»? (Кіровоградський інститут)
    8. Розкажіть, будь ласка, про Ваші студентські роки. Якими вони були? І як Ви обирали свою майбутню професію?
    9. Ваш науковий шлях був досить насичений, і ви отримали велику кількість винагород. Розкажіть, будь ласка, можливо у Вас була мета отримати якусь довгоочікувану нагороду чи можливо Ви чимось дуже сильно пишаєтесь? Чи досягли ви у своїй кар'єрі всього, чого бажали?
    10. Серед педагогів поширеним явищем є професійне вигорання. Чи коли-небудь Ви відчували це на собі? Якщо так, то як Вам вдалось впоратись з цим
    11. Що Ви вважаєте головним досягненням на посаді ректора?
    12. Можете порівняти студентів Вашого періоду навчання і зараз сучасну молодь. Дивлячись, крізь Ваш життєвий досвід, на Вашу думку, яким повинен бути сьогодні студент, щоб відповідати вимогам суспільства? (Дніпровська філія)
    13. Наскільки наш Університет здатен успішно конкурувати з іншими університетами? (Броварський коледж)
    14. Чи вважаєте Ви, ефективним дистанційне навчання у здобутті вищої освіти?
    15. Як Ви вважаєте, яким шляхом потрібно викладачу заохотити студентів до
      наукової роботи? (Карпатський інститут)

      

    Перелік питань та пропозицій до адміністрації університету

    Фінансові / Матеріальне заохочення

    Базова структура

    1. Не нараховувати пеню на час поки діє карантин та карантинні обмеження.
    2. При переході на дистанційне навчання зменшити вартість за освітні послуги.
    3. Індексація – щоб за кожним договором була закріплена сума одна на весь час навчання без змін.
    4. Чому діти учасників бойових дій не мають змоги навчатися безкоштовно в нашому навчальному закладі.
    5. Чи може студент після закінчення бакалаврату розраховувати на додаткову знижку при вступі в магістратуру. (Інститут права та суспільних відносин)

    ТВСП

    1. На нашу думку, потребує спільних дій всіх студентів Університету «Україна» вирішення питання щодо соціального захисту, а саме:
    • навчання за рахунок бюджетних коштів,
    • соціальні стипендії,
    • забезпечення місцями в гуртожитку, що належать до державної чи комунальної власності.
    1. Чому студенти державних і недержавних закладів вищої освіти перебувають у нерівному соціальному статусі? (Полтавський інститут)
    2. Чи можлива виплата державних стипендій студентам нашого Університету?
    3. Чи можливі знижки на оплату за навчання, якщо закінчуючи Броварський коледж університету, ми продовжуємо навчання в Університеті на старших курсах на вищому ОКР? (Броварського коледжу)
    4. Чи можлива знижка на навчання вступникам, у яких документи про попередню освіту з відзнакою? (Сторожинецький коледж)

     

    Перелік питань та пропозицій до адміністрації університету

    Виховна робота / Студентське самоврядування

    Базова структура

    1. Чому в Університеті не організовано роботу спортивних секцій? (Інженерно-технологічний інститут)

    ТВСП

    1. Чому немає згуртованості органів студентського самоврядування підрозділів Університету? Наші згуртовані дії змусили б почути місцевих і верховних політиків про наші проблеми щодо організації навчального процесу.
    2. Пропонуємо проводити з’їзди представників органів студентського самоврядування раз на семестр та он-лайн збори раз на місяць. (Полтавський інститут)
    3. Чи є можливим проведення в он-лайн режимі іміджевих лекцій від найкращих і найвідоміших викладачів з усієї структури Університету «Україна» з цікавих і корисних для кожного студента універсальних тем (накшталт, як започаткувати власний бізнес, як захистити свої громадянські права, де можна отримати оперативну психологічну допомогу, як ефективно подолати конфлікти в колективі тощо)? Не тому, що ми не любимо своїх педагогів (дуже любимо і поважаємо), а для того, щоб мати змогу казати друзям: «З нами працювали викладачі з усієї України».
    4. Чи планується цьогоріч фестиваль студентської творчості «Сяйво надій»? (Новокаховський інститут)
    5. Пропонуємо організувати роботу Школи студентського самоврядування для обговорення внутнішніх питань та обміну досвідом і проводити онлайн-зустрічі між студентськими радами університетету та ТВСП (1 раз на місяць)
    6. Чи планується проведення Ради лідерів Університету в 2020-2021 навчальному році? (Луцький інститут)
    7. З метою адаптації та соціалізації студентів-першокурсників пропонуємо:
    • залучення студентів перших курсів до участі в онлайн-олімпіадах з загальноосвітніх дисциплін (осінні олімпіади 2020).
    • для розкриття талантів, здібностей студентів та формування дружніх стосунків між студентами організація культурно-дозвіллєвої діяльності в позанавчальний час.
    1. Проведення «круглих столів» психолого-правової допомоги студентам для налагодження довірених стосунків між студентами та викладачами. (Васильківський коледж)
    2. Чи організовуються виїзні екскурсії в університеті «Україна»?
    3. Чи проводиться волонтерська діяльність в університеті «Україна»? (Сторожинецький коледж)
    4. Започаткувати конкурси «Міс – УУ» та «Містер – УУ» із залученням студентів базової структури та територіально відокремлених структурних підрозділів.
    5. Започаткувати серед студентів базової структури та територіально відокремлених структурних підрозділів чемпіонату КВК. (Житомирського інституту)